كات استند چیست ؟
کات استند و یا همان استند ایستاده تبلیغاتی سازه ایست كه شامل ورق و پایه از جنس کارتن پلاست ميباشد و انواع چاپ یا مدیا های مختلف بر روی آن نصب شده و این امکان را به شما میدهد تا با وضوح بیشتر تبلیغات محصول خود را در معرض دید عموم قرار دهید.
اين كات استندها با دستگاه های چاپ سيلك تمام اتوماتیک و مدرنترين سيستمهاي چاپ ديجيتال روز دنيا در شرکت خلق گردیده است؛ این نوع استندها ضمن داشتن کمترین قیمت تبلیغاتی بهترین بیان تبلیغاتی را نیز دارا می باشد. ارائه در هر سایز و اندازه و به مناسبترین قیمت، مشوق تولید کنندگان و شرکت های تبلیغاتی داخل و خارج کشور جهت استفاده از این محصول می باشد.
از مزایای کات استند هایی که از جنس کارتن پلاست می باشند اینست که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند وشما می توانید به علت هزینه کمتری که نسبت به استند های پلکسی کلاس یا فلز ویا فوم برد پرداخت می کنید زود تر تعویض شان کنید واز تکراری شدن وکهنه شدنشان جلوگیری کنید .
ونیز بدلیل برش و نوع چاپ آنها دارای زیبایی خاصی هستند.
بیشتر بدانید! انواع کارتن پستی در 9+ سایز متنوع
—
به تازگی در مراسم تولد و جشن ها تم خاصی در نظر میگیرند تا جشن برای مهمان ها جذاب به نظر برسد.برای جشن تولد کودکان تم هایی با شخصیت های کارتونی در نظر میگیرند و تمام وسایل تولد را از همان شخصیت تهیه میکنند مثل شخصیت هایی مثل سفید برفی،سیندرلا،اسپایدر من و….
یه ایده تازه و جالب می توانید به جشن خود اضافه کنید یعنی از همان شخصیتی که برای تم تولد خود انتخاب میکنید کات استند بسازید ، کات استندها از جنس کارتن پلاست علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، قابل بازیافت هم میباشد و چاپ کارتن پلاست دیجیتال بوده که نمایی زیبا و شفاف به کات استند شما میدهد.
حتی برای جالب بودن کار که باعث خوشحالی بچه ها میشود میتوانیم دور صورت شخصیت چاپ شده را برش بزنیم تا بچه ها پشت کات استند بایستند و عکس بگیرند.
کات استند
استند سازه ایست که انواع چاپ با مدیاهای مختلف بر روی آن نصب شده واین امکان را به شما می دهد که تبلیغات خود را با وضوح بیشتر و دید بازتر در معرض عموم قرار دهید.
از مزایای انواع استندها می توان به زیبایی ظاهری و سبک بودن آن اشاره کرد که همین امر باعث پرتابل بودن استندها می گردد. استندها با مواد اولیه ای همچون فلز، پلکسی گلاس، کارتن پلاست و … ساخته میشوند.
انواع استند :
استندها دارای انواع مختلف می باشند ازجمله استندهای تبلیغاتی ، استندهای نمایشگاهی و استندهای فروشگاهی که برای استفاده در محیط های داخلی(indoor banner) وفضای باز(outdoor banner) تولید می شوند.
استندهای تبلیغاتی بنا به نوع متریال به کار رفته و کارخانه سازنده در انواع و مدل های گوناگونی همچون کراس ، خرچنگی ، ایکس ، بادبانی ، فلکه ای یا تنظیمی ، پرچمی و غیره …با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شوند.
مزایا و معایب استند تبلیغاتی :
ماندگاری استندها مزیت اول آنها است که در برخی موارد از عیوب آن نیز به شمار میآید.
در مواقعی که به استندها بهعنوان جایگاه فروش نگاه میشود، ماندگاری حسن است ولی اگر استندها در یک کمپین تبلیغاتی با مدت محدود بهکار گرفته شوند، دیگر ماندگاری حسن محسوب نمیشود، چون زمان محدودی برای استند تعریف شده و باید برند استندها را جمع و طرح تازهای را اکران کند .
گاهی چون رنگ استند ثابت است و شاید تا دوازده سال هم عمر کند ، برندها از خیر طراحی جدید میگذرند ، در این حالت ماندگاری استند روند تبلیغاتی برندها را دچار اخلال میکند.
استندها در بسیاری موارد باید نو شوند و اگر دورهشان به پایان رسیده، طراحی مجدد شوند و اگر عکس این عمل انجام شود در این حالت استند از فرم اولیه خارج میشود و دیگر قابلیت اصلی را ندارد واین موضوع باعث کاهش اثربخشی این رسانه خواهد شد.
همچنین از دیگر مزایای این رسانه میتوان به سرعت بالای تولید استندها در برخی از شرکتها سازنده که حدود پنج هزار استند در روز است و وزن و حجم کم آن در حمل ونقل و انبارداری و همچنین قیمت پایین آن در مقایسه با سایر رسانههای تبلیغاتی دیگر اشاره کرد وعلاوه بر این، محدودیت در فرم و عدم امکان تولید در تیراژهای پایین نیز از معایب استندهاست.
کاربردهای استند :
- تبلیغات : معرفی تجارت وکسب وکار شما به صورت ویژه مخصوصا در نقطه خرید
- نمایشگاه : غرفه های نمایشگاهی
- سالن های همایش
- فروشگاه ومراکز خرید
- هتل ها
- کنفراس ها به ویژه کنفراس های خبری
- سمپلینگ ( تبلیغ نمونه غذا ونوشیدنی )
- سینما و تئاترها
- مناسبهای تولد
استندهای نمایشگاهی :
تاريخچه اين نوع تبليغات به سال هاي دور و پيدايش اولين نمايشگاه ها در سطح جهان برمي گردد.
استندهای نمايشگاهی سازه هايی هستند با متريال هاي فلزی طلق پلكسی گلاس و كارتن پلاست كه در نمايشگاه های مختلف جهت نمايش محصولات و توليدات شركت ها و كارخانجات استفاده می گردد.
صاحبان شركت ها محصولات توليدی خودرا برای بهتر ديده شدن و فروش بيشتر در اين نوع ويترين های سيار در
نمايشگاه های كشور خود و يا برون مرزی قرار ميدهند.
با افزايش نمايشگاه ها، توليدات و بازار رقابت بين برندها ، شركت ها و حتی دولت ها و ملت ها اين محصول(استند) دائما در حال بروز شدن است و هر برند سعی می كند استند جديد خود را زيبا تر مرغوب تر و رقابتي تر ازقبل طراحی و توليد نمايد.
نقش استند تبلیغاتی در محل خرید :
تبلیغات در نقطه خرید (Piontofpurchase advertising) که در فروشگاهها و مراکز خرید صورت میگیرد و به اختصار POP خوانده میشود، در سالهای اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است.
بهطوریکه در بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی و مشاوره کشورهای توسعهیافته دپارتمان مخصوصی برای ارائه خدمات POP-AD ایجاد شده تا به خلق ایدههای جدید تبلیغات در نقطه خرید بپردازند.
انجمن تجاری بینالمللی تبلیغات در نقطه خرید پیامی تحت عنوان سه چهارم دارد، بدین معنا که سه چهارم تصمیمات مشتریان برای خرید کالا یا خدمت در نقطه خرید شکل میگیرد، پس میتوان گفت، مشتریان 75درصد در فروشگاه تصمیم میگیرند خرید کنند.
یکی از بهترین نمونههای رسانههای تبلیغاتی برای این مراکز استندها هستند که دقیقا در محل خرید قرار میگیرند و در لحظه خرید مشتری را بهشدت ترغیب خواهند کرد.
به هرحال روند کنونی حاکی از این است که ابزارهای تبلیغ در نقطه خرید تا حدودی به پدیده ابزارهای تبلیغی دائمی در نقطه خرید تبدیل شده و خرده فروشان هم از بحث صرف درباره قیمت فاصله گرفته و دریافتهاند که فروش آنها از طریق تبلیغات در نقطه خرید تامین میشود به همین دلیل در کنار هر کالایی ابزار تبلیغاتی جهت ارتقای فروش را نیز مطالبه میکنند.
مطالعات نشان داده است که تبلیغات در جذب مشتری به فروشگاه موثر است اما استراتژیهایی که در نقطه خرید هستند مشتری را به سمت خرید محصول هدایت میکنند.
سوالات متداول